UFFE HOLM vil forbedre serviceniveauet i Danmark med sit nye foredrag
Uffe Holm har et helt unikt talent for at formidle, og tager nu sine kompetencer et skridt videre. Han har sat sig for at forbedre serviceniveauet i Danmark, med sit foredrag
GOD SERVICE VINDER ALTID!
Uffe inspirerer til at tænke over hvordan vi med mere omtanke, empati, situationsfornemmelse og ikke mindst anerkendelse, kan gøre vores kollegaers, kunders og vores egen hverdag rigere og sjovere. Hvordan møder man kunden i øjenhøjde, og hvordan håndterer man de mange forventninger og krav, som man hver dag bliver stillet overfor.
Uffe kigger virksomheden efter i sømmene, tager kundekasketten på og synliggør overfor medarbejderne, hvordan deres kundehåndtering i virkeligheden opleves, og motiverer derigennem til væsentlige forbedringer.
Det handler om at tænke ud af boksen
”Service niveauet i DK har aldrig været lavere. Maskiner overtager, og folk har aldrig talt så lidt sammen, som de gør i dag. Derfor er det endnu mere vigtigt at vi som mennesker, bliver dygtigere til at kommunikere. Det handler om at tænke ud af boksen og udover personalehåndbogen, uden at bryde reglerne”,
siger Uffe Holm som allerede er i fuld gang med at realisere ambitionen.