UFFE HOLM vil forbedre serviceniveauet i Danmark!
Uffe Holm har et helt unikt talent for at formidle, og tager nu sine kompetencer et skridt videre. Han har sat sig for at forbedre serviceniveauet i Danmark, med foredraget ‘GOD SERVICE VINDER ALTID’.
Uffe inspirerer til at tænke over hvordan vi med mere omtanke, empati, situationsfornemmelse og ikke mindst anerkendelse, kan gøre vores kollegaers, kunders og vores egen hverdag rigere og sjovere. Hvordan møder man kunden i øjenhøjde, og hvordan håndterer man de mange forventninger og krav, som man hver dag bliver stillet overfor.
Uffe kigger virksomheden efter i sømmene, tager kundekasketten på og synliggør overfor medarbejderne, hvordan deres kundehåndtering i virkeligheden opleves, og motiverer derigennem til væsentlige forbedringer.
Det handler om at tænke ud af boksen
“Service niveauet i DK har aldrig været lavere. Maskiner overtager, og folk har aldrig talt så lidt sammen, som de gør i dag. Derfor er det endnu mere vigtigt at vi som mennesker, bliver dygtigere til at kommunikere. Det handler om at tænke ud af boksen og udover personalehåndbogen, uden at bryde reglerne”, siger Uffe Holm som allerede er i fuld gang med at realisere ambitionen.
MARKMANN+HOLM – En revolution indenfor coaching
Udover at afvikle eget foredrag, har Uffe teamet op med Claus Markmann, som gennem de seneste 15 år har arbejdet med virksomhedsledelse og –coaching for nogle af Danmarks største virksomheder. Markmann og Holm har skruet en workshop sammen, som kombinerer teori og praksis. Med oplevelser fra det virkelige liv, understøttes de teorier som skal give en bedre forståelse for, hvorfor det er så vigtigt at yde den gode service og hvordan man gør og ikke gør.
Gennem en effektiv, berigende og anderledes workshop vil Claus Markmann og Uffe Holm klæde virksomheder på til at blive de førende på feltet. Markmann og Holm er et unikt makkerpar. Kombinationen af Uffe Holms unikke, komiske formidlingstalent og evne til at observere og Markmanns stærke, teoretiske kompetencer og mangeårige erfaring, giver en effektiv, humoristisk og resultatorienteret workshop i øjenhøjde med virksomhedens medarbejdere.
For presse henvendelser, kontakt
Malene Holm
malene@uffeholm.dk
60243836
Se mere på www.www.uffeholm.dk samt www.markmannholm.dk